Απάντηση κατά γράμμα στον ΟΠΕΚΕΠΕ από τους Λάκωνες Βιοκαλλιεργητές

0
214

ΘΕΜΑ: Απάντηση στην 8σέλιδη επιστολή-απάντηση του κ. Προέδρου του ΟΠΕΚΕΠΕ
Κύριε Πρόεδρε,
Απαντώντας σας και για λογαριασμό της συζύγου μου, στην υπ. αρίθμ. 47756/26-07-2018 επιστολή σας η οποία ταχυδρομήθηκε και την παραλάβαμε στις 16-08-2018 με θέμα «Υπεύθυνη Δήλωση Ν. 1599/86 κας Καραμπάση Μαρίας» έχω να σας πω τα εξής:
Για μια ακόμη φορά προσπαθείτε κατ’ εξακολούθηση να θολώσετε τα νερά, ισχυριζόμενοι «πράγματα και θάματα» που αντιβαίνουν στη Κοινοτική κι κατ’ επέκταση Εθνική Νομοθεσία. Άλλωστε, το ότι σας κατέθεσα και πρωτοκόλλησα την Υ/Δ, αποδεικνύει ότι τα όσα ισχυρίζεστε περί δήθεν τήρησης της νομιμότητας, είναι προϊόντα της φαντασίας σας. Εάν ίσχυε έστω και κάποιο από τα επιχειρήματά σας, δεν θα είχε υπάρξει η Υ/Δ. Αυτό επιβεβαιώνεται και από την ηλεκτρονική αλληλογραφία των υπαλλήλων σας με το ΚΥΔ και τηλεφωνική επικοινωνία μαζί μου, πέντε μέρες πριν την υποβολή της Δήλωσης ΟΣΔΕ για το έτος 2018 και προηγήθηκε της αποστολής της Υ/Δ και πρωτοκολλήθηκε στις 15/6/2018 με αριθμ. πρωτ. 47756 από τον ΟΠΕΚΕΠΕ (Δομοκού 5, Αθήνα). Για το ίδιο θέμα είχαμε καταθέσει ένσταση και για τη δήλωση ΟΣΔΕ 2017 στην ΕΑΣ Λακωνίας (η οποία είναι και αυτή πύλη εισόδου για τις δηλώσεις ΟΣΔΕ) η οποία πρωτοκολλήθηκε στις 13-06-2017 με αριθ. πρωτ. 506 και η οποία ουδέποτε απαντήθηκε. Επίσης είχαμε πάλι καταθέσει ενστάσεις στις 22-01-2016 και 29-01-2016 στο κατάστημα ΟΠΕΚΕΠΕ Λακωνίας για το έτος 2015 χωρίς βέβαια να πάρουμε απάντηση.
Παραδέχεσθε για ακόμα μία φορά ότι το έτος 2014, ο ΟΠΕΚΕΠΕ προχώρησε σε επικαιροποίηση του χαρτογραφικού υποβάθρου. Αρνείστε όμως να παραδεχθείτε ότι με την επικαιροποίηση του χαρτογραφικού υποβάθρου, παρανομήσατε αυθαίρετα και μονομερώςκαι προχωρήσατε στον τεμαχισμό – κατακερματισμό των αγροτεμαχίων, χωρίς ίχνος θεσμικού πλαισίου, κοροϊδέψατε ακόμα και τις ΔΑΟΚ, σχετικό το έγγραφο της ΔΑΟΚ Λακωνίας προς Μελετητές στις 30-12-2015 που αφορούσε ενστάσεις του 2014, και όπως αναφέρει με το έγγραφό της μαγειρέψατε τα στοιχεία που δήλωναν οι δικαιούχοι, πάλι παράνομα λέμε εμείς, και όλα αυτά συνέβαιναν γιατί έπρεπε να προετοιμάσετε το έδαφος για τις επόμενες κινήσεις σας, για την μετά το 2015 εποχή.
Για μια ακόμη φορά σας ρωτάμε, βάση ποιας νομοθεσίας προβήκατε μονομερώς και χωρίς τη συναίνεσή μας στον κατακερματισμό των αγροτεμαχίων που επέφερε ποινές και αποκλεισμούς στους δικαιούχους;;;
Κύριε Πρόεδρε, να σας θυμίσουμε ότι πριν πάτε στην Ενωσιακή Νομοθεσία (ΕΚ 1306/2013, ΕΚ 640/2014) που επικαλείστε, προϋπήρχαν και ίσχυαν μέχρι τότε οι εξής Κανονισμοί της ΕΕ α) ΕΚ 73/2009, β) ΕΚ 1122/2009, γ) ΕΚ 54/2011 τους οποίους αγνοείτε προκλητικά. Επίσης δεν μας λέτε βάση ποιας κοινοτικής Νομοθεσίας της ΕΕ δίνονται οδηγίες για τις προδιαγραφές κατάρτισης του Συστήματος Αναγνώρισης Αγροτεμαχίων (Σ.Α.Α.).
Για να σταματήσει η παραπληροφόρηση και ο αποπροσανατολισμός των δικαιούχων σας παραπέμπω στους ΕΚ που αναφέρω ανωτέρω, ξεκινώντας με τον ΕΚ 73/2009:
1. Κεφάλαιο 4 (Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης και Ελέγχου)
Άρθρο 14 (Πεδίο Εφαρμογής)
Κάθε Κράτος Μέλος, θεσπίζει και διαχειρίζεται Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης και Ελέγχου (εφεξής καλούμενο «Ολοκληρωμένο Σύστημα») ή εν λόγω συντομίας «ΟΣΔΕ».
Οτιδήποτε άλλο γράφετε είναι εκ του πονηρού και για εξαπάτηση των δικαιούχων.
Άρθρο 15 (Στοιχεία του Ολοκληρωμένου Συστήματος)
1. Το ολοκληρωμένο Σύστημα (ΟΣΔΕ) περιλαμβάνει τα ακόλουθα στοιχεία:
α) ηλεκτρονική βάση δεδομένων (σχετικό άρθρο 16, ΕΚ 73/2009)
β) Σύστημα Αναγνώρισης Αγροτεμαχίων (ΣΑΑ) (σχετικό Άρθρο 17, ΕΚ 73/2009)
γ) Σύστημα προσδιορισμού και καταγραφής των δικαιωμάτων ενίσχυσης (σχετικό Άρθρο 18, ΕΚ 73/2009)
δ) αίτηση ενίσχυσης (σχετικό Άρθρο 19, ΕΚ 73/2009)
ε) ολοκληρωμένο σύστημα ελέγχου (σχετικό Άρθρο 20, ΕΚ 73/2009)
Διαβάστε τα ξανά και σταματήστε την παραπληροφόρηση.
2. Για το ίδιο θέμα, δηλαδή το Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης και Ελέγχου αναφέρεται και ο ΕΚ 1122/2009 ήτοι το Άρθρο 6 (Αναγνώριση Αγροτεμαχίων), το άρθρο 7 παρ. 1 (Προσδιορισμός και καταγραφή των δικαιωμάτων ενίσχυσης), το Άρθρο 12 (Περιεχόμενο της Ενιαίας Ενίσχυσης), παρ. 1α,β,γ,δ,ε , παρ. 2, παρ. 3, παρ. 4, Άρθρο 14 (Τροποποιήσεις της Ενιαίας Αίτησης) παρ. 1, Άρθρο 28 (Διασταυρούμενοι Διοικητικοί Έλεγχοι) παρ. 1α,β,γ,δ, παρ. 2, παρ. 3 (επικάλυψη), Άρθρο 30 (ποσοστό ελέγχων) παρ. 3, Άρθρο 31 (Επιλογή δείγματος ελέγχου) παρ. 2, Άρθρο 32 (Έκθεση Ελέγχου) παρ. 1α,β,γ,ε,ζ, παρ. 2, Άρθρο 34 (Προσδιορισμός των εκτάσεων) παρ. 1, παρ. 2, παρ. 3, παρ. 4, παρ. 5, παρ.6, Άρθρο 35 (Τηλεπισκόπηση) παρ. 1α,β , παρ. 2.
3. Κανονισμός ΕΚ 65/2011.
Άρθρο 1 (Πεδίο εφαρμογής), Άρθρο 2 (Ορισμοί) α,β,γ,δ,, Άρθρο 3 (Αιτήσεις Ενίσχυσης, αιτήσεις πληρωμής και άλλες δηλώσεις) παρ. 2, παρ. 3, παρ. 4, Άρθρο 4 (Γενικές Αρχές Ελέγχου) παρ. 1, παρ. 2, παρ. 3, παρ. 4, παρ. 5, παρ. 6, Άρθρο 10 παρ. 1, παρ. 2, παρ. 3, παρ. 4, Άρθρο 11 (Διοικητικοί έλεγχοι) παρ. 1, παρ. 2, παρ. 3, παρ. 4, παρ. 5, Άρθρο 12 (Επιτόπιοι Έλεγχοι) παρ. 1, παρ. 2, Άρθρο 13 (Έκθεση Ελέγχου), Άρθρο 14 παρ. 1, παρ. 2, Άρθρο 15 παρ. 2, παρ. 3, παρ. 4, παρ. 5, Άρθρο 16 (Μειώσεις και αποκλεισμός σε σχέση με το μέγεθος της έκτασης) παρ. 1, παρ. 2, παρ. 3, παρ. 4, παρ. 5.
Όλοι αυτοί οι κανονισμοί αφορούσαν το ΠΑΑ 2007-2013 με όλα τα Μέτρα και τις Δράσεις που προβλέπονταν, τους οποίους σε πολλά σημεία δεν τηρήσατε αλλά ούτε και τους Κανονισμούς του νέου ΠΑΑ 2014-2020, δηλαδή τους ΕΚ 1306/2013, 640/2014 και ΕΚ 1307/2013 τον οποίον δεν ακουμπάτε και δεν αναφέρετε καθόλου, για τους δικούς σας λόγους. Ο ΕΚ 1307/2013 που αντικατέστησε τον ΕΚ 73/2009 αναφέρεται στα δικαιώματα ενίσχυσης για την μετά το 2014 εποχή, δηλαδή την περίοδο 2014-2020, βάση του οποίου θα έπρεπε να προχωρήσετε στον προσδιορισμό των περιφερειών με αντικειμενικά και αμερόληπτα κριτήρια, όπως τα γεωπονικά και κοινωνικοοικονομικά χαρακτηριστικά τους και το περιφερειακό γεωργικό δυναμικό τους ή τη θεσμική ή τη διοικητική δομή τους, για να εφαρμόσετε το καθεστώς βασικής ενίσχυσης σε περιφερειακό επίπεδο. Τα δικαιώματα ενίσχυσης που χορηγούνται ανά γεωργό το 2015, ισούται με τον αριθμό επιλέξιμων εκταρίων, τον οποίο δηλώνει ο γεωργός στην αίτηση ενίσχυσης. Το κράτος μέλος μπορεί να αποφασίσει ότι ο αριθμός των δικαιωμάτων ενίσχυσης που πρέπει να δοθούν ισούται είτε με τον αριθμό των επιλέξιμων εκταρίων τον οποίο δήλωσε ο γεωργός σύμφωνα με το άρθρο 34 παρ. 2 του ΕΚ 73/2009, το 2013, είτε με τον αριθμό των επιλέξιμων εκταρίων που αναφέρεται στην παρ. 2 του παρόντος άρθρου, ανάλογα με το ποιος αριθμός είναι χαμηλότερος (ΕΚ 1307/2013, άρθρο 24, παρ. 2 και παρ. 4). Πουθενά δε λέει ότι εσείς μαγειρεύετε και αλλάζετε τα στοιχεία που δηλώνει ο γεωργός. Επίσης ο ορισμός του «επιλέξιμου εκταρίου» στον ΕΚ 1307/2013, άρθρο 32 παρ. 2β αναφέρει «κάθε έκταση που γέννησε δικαίωμα είσπραξης το 2008 στο πλαίσιο του καθεστώτος ενιαίας ενίσχυσης ή του καθεστώτος ενιαίας στρεμματικής ενίσχυσης βάση του ΕΚ 1782/2003 καθώς και της παρ. 3 α) και 3 β)».
Τώρα στον ΕΚ 1306/2013 που επικαλείστε, σας προτρέπω να μελετήσετε καλά το Κεφάλαιο ΙΙ και τα Άρθρο 67 (Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης και Ελέγχου), Άρθρο 68 (Στοιχεία Ολοκληρωμένου Συστήματος), Άρθρο 69 (Ηλεκτρονική Βάση Δεδομένων), Άρθρο 70 (Σύστημα Αναγνώρισης Αγροτεμαχίων), Άρθρο 71 (Σύστημα προσδιορισμού και καταγραφής των δικαιωμάτων ενίσχυσης), Άρθρο 72 (Αιτήσεις ενίσχυσης και αιτήσεις πληρωμής), Άρθρο 74 (Επαλήθευση των όρων επιλεξιμότητας και των μειώσεων), Άρθρο 75 (Πληρωμή στους δικαιούχους). Όλα αυτά τα άρθρα είναι συνέχεια του ΕΚ 73/2009 και του ΕΚ 1122/2009, και δεν τα εφαρμόσατε ποτέ σας, παρερμηνεύοντας τις Κοινοτικές διατάξεις σύμφωνα με τα δικά σας δεδομένα (του συστήματος που χρησιμοποιείτε εννοώ).
Όσον αφορά τον ΕΚ 640/2014 θα σας θυμίσω για μια ακόμη φορά το άρθρο 6 του κανονισμού με τίτλο «Αναγνώριση αγροτεμαχίων» όπου στο δεύτερο σκέλος της παραγράφου 1 αναφέρει «Τα κράτη μέλη οριοθετούν το αγροτεμάχιο αναφοράς κατά τρόπο ώστε να εξασφαλίζεται ότι είναι μετρήσιμο, παρέχει τη δυνατότητα εντοπισμού κατά τρόπο μοναδικό και αναμφισβήτητο κάθε αγροτεμαχίου που δηλώνεται ετησίως και δεν αλλάζει από χρόνο σε χρόνο». Όλα τα όσα άλλα αναφέρετε είναι για μια ακόμη φορά αποποιήματα της φαντασίας σας. Ενώ αλλάζετε κάθε χρόνο τα στοιχεία χωρίς τη συναίνεσή μας, δεν επιτρέπετε διορθώσεις και έχετε το θράσος να επιρρίπτετε ευθύνες στους αγρότες, επειδή υπογράφουν τη δήλωση ΟΣΔΕ κάτω από την απειλή να χάσουν τις επιδοτήσεις. Επίσης πρέπει να μας πείτε εφόσον η κωδικοποίηση του ΑΤΑΚ αφορά άλλο σύστημα καταγραφής δηλαδή εκτός ΟΣΔΕ, σε ποιο σύστημα αναφέρεστε; Τι έχετε «μηχανογραφηθεί» πάλι ; Για μια ακόμη φορά κοροϊδεύετε τον εαυτό σας και παραπληροφορείτε και εξαπατάτε τους αγρότες. Εφόσον αφορά άλλο σύστημα καταγραφής, γιατί βρίσκεται στη δήλωση ΟΣΔΕ;;;
Όσον αφορά τη δικαιούχο και σύζυγό μου, περί της οποίας η 8σέλιδη επιστολή –απάντησή σας στην υπεύθυνη δήλωσή, παρότι δεν απαντάτε επί της ουσίας, θα σας απαριθμήσω μία προς μία τις παράνομες πράξεις σας, για μια ακόμη φορά. Θα μου επιτρέψετε πρώτα από όλα, να αναφερθώ στο πικρόχολο και κακόβουλο σχόλιο σας για το αγροτεμάχιο ΑΑ4. Κύριοι το αγροτεμάχιο αυτό αγοράστηκε το 1996 από την τότε Αγροτική Τράπεζα, με όλες τις νόμιμες διαδικασίες, τοπογραφικό από μηχανικό και είχε και έχει την ίδια έκταση για 22 συνεχόμενα χρόνια. Το 2017, με την ανάρτηση των δασικών χαρτών προσκομίσατε τίτλους ιδιοκτησίας από το 1947. Θα πρέπει δε, να είστε προσεκτικοί το πώς διατυπώνετε τα σχόλιά σας και πως κάνετε τους ουρανοκατέβατους ελέγχους σας. Η δε επικάλυψη προέκυψα αρκετά χρόνια αργότερα, από καταπατητές οι οποίοι λειτουργούν ανενόχλητοι και κατ’ εξακολούθηση.
1. Στο ΟΣΔΕ του 2014 (προεκτυπωμένο έντυπο) σε σύγκριση με το 2013 αλλάξατε
α) τους δεκατριψήφιους χαρτογραφικούς κωδικούς στα αγροτεμάχια Α/Α4, Α/Α13, Α/Α14,
β) την έκταση που δηλώναμε στο Α/Α4 από 5,36 + 0,10 σε 5,28+0,10 (δηλαδή μείωση 0,08Ha),
γ) εμφανίσατε παράνομα και μονομερώς για πρώτη φορά αγροτεμάχια με δικό τους δεκατριψήφιο, ήτοι Α/Α15 έκτασης 0,03, Α/Α16 έκτασης 0,01, Α/Α17 έκτασης 0,02. Ο μακρυχέρης σας όμως δεν σταμάτησε εκεί! Μετά από διαμαρτυρίες μας (ενστάσεις, αιτήσεις θεραπείας) και ανταλλαγή εγγράφων που είχατε και είχαμε με τη ΔΑΟΚ Λακωνίας αποκαλύφθηκε ότι είχατε διαφορετικά στοιχεία, δηλαδή κρυφά στοιχεία παράνομα φυσικά, από αυτά του προεκτυπωμένου εντύπου για το έτος 2014 και συγκεκριμένα:
i) ενώ στο προεκτυπωμένο έντυπο ΟΣΔΕ 2014 υπάρχουν 6 αγροτεμάχια, στα κρυφά έγγραφά σας υπάρχουν 4.
ii) Το με Α/Α4 αγροτεμάχιο στο προεκτυπωμένο έντυπο είναι με έκταση 5,28 + 0,10 = 5,38 σύνολο, ενώ στο κρυφό έγγραφό σας είναι 5,28 χωριστό αγροτεμάχιο (ελιές ελαιοποιήσιμες) και ξεχωριστό με έκταση 0,11 (ελιές διπλής κατεύθυνσης). Εδώ να σημειώσουμε ότι εμείς είχαμε δηλώσει τις ελιές διπλής κατεύθυνσης (καλαμών) 10 δένδρα διάσπαρτα (σε έκταση 60 στρεμμάτων και σε σύνολο 1300 δένδρων περίπου) με έκταση 0,10 και είχε γίνει και σχετικός επιτόπιος έλεγχος από τη ΔΑΟΚ το 2012 (υπάρχει και το σχετικό έγγραφο).
iii) Επίσης, στο κρυφό έγγραφο που ανέφερα τα 4 αγροτεμάχια έχουν τον ίδιο δεκατριψήφιο με το Α/Α4 του προεκτυπωμένου του 2013, πριν από την αλλαγή δηλαδή, ενώ στο προεκτυπωμένο του 2014 όλα τα αγροτεμάχια έχουν διαφορετικό δεκατριψήφιο.
iv) Επίσης ο μακρυχέρης σας κύριος ή κυρία, μη γνωρίζοντας ότι οι ελιές διπλής κατεύθυνσης (καλαμών) είναι διάσπαρτες μέσα στο κτήμα, μείωσε την έκταση από 0,11 (ενώ εμείς δηλώναμε 0,10) σε 0,09 καθιστώντας το μη επιλέξιμο. Δηλαδή εντόπισε τα δένδρα από τη φωτοερμηνία (τηλεπισκόπηση) και προσδιόρισε και την έκταση;;; Χωρίς φυσικά να μας λέει τι έκταση καλύπτει το κάθε δένδρο και σε ποιο σημείο βρίσκεται. Ντροπή σας!!!
v) Εκτός αυτού στο κρυφό έγγραφό σας, την έκταση Α/Α4 από 5,28Haτην έκανε 4,78Ha. Όλα αυτά τα ανακαλύψαμε το 2017, τα έχουμε καταγγείλει και έχουμε ζητήσει την παρέμβαση του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης. Όλα όσα έχουμε περιγράψει ανωτέρω συνιστούν εγκληματική πράξη, παραποίηση στοιχείων και κακοδιοίκηση, είναι κατ΄ εξακολούθηση ενέργειες που ξεκινούν από την περίοδο που ξεκίνησε το πρόγραμμα Βιολογικής Γεωργίας, που τότε δόθηκε λύση με παρέμβαση έντιμων υπαλλήλων του ΥΠΑΑΤ, ενάντια στους δικούς σας του ΟΠΕΚΕΠΕ, οι οποίοι ακόμα και σήμερα δεν εννοούν να συμμορφωθούν και να παραδεχτούν τα εγκληματικά λάθη που έχουν γίνει έως σήμερα.
Το συνολικό αποτέλεσμα όλων αυτών των πράξεων ήταν α) να μειωθούν τα δικαιώματα βασικής ενίσχυσης, β) να υποβληθούμε σε ποινές, γ) να απορριφθούμε από το πρόγραμμα Βιολογική Γεωργία ΠΑΑ 2007-2013 Μέτρο 2.1.4 Δράση 1.1, για τα έτη 2014, 2015 και 2016 με το σκεπτικό μείωσης της εκμετάλλευσης πάνω από 20% και για το 2016 πάνω από 50% (>50%), ενώ από το έγγραφό σας (απάντηση στην Υ/Δ) προκύπτει διαφορά 11,08% και μετά από άλλη ατασθαλία προκύπτει διαφορά μείωσης εκμετάλλευσης 18,06% (που και αυτά τα πορίσματα είναι λανθασμένα). Καταλαβαίνετε ότι όσα και αν κάνατε δεν σας βγήκαν τα νούμερα και γ) για το έτος 2016 απορριφθήκαμε με ποσοστό μείωσης μεγαλύτερο από 50% και περιμένω να δω πώς θα το δικαιολογήσετε και αυτό. Επ’ αυτών έχετε κληθεί να απαντήσετε και σε προηγούμενο έγγραφο αλλά κωφεύετε και πετάτε τη μπάλα στην εξέδρα.
Όσον αφορά τα δικαιώματα βασικής ενίσχυσης, έχετε και εδώ κάνει ατασθαλίες και σας έχουν γίνει καταγγείλει κατά καιρούς. Τα όσα αφορούν εμάς, σας λέω τα εξής που ίσως να μη γνωρίζατε:
1. Η δικαιούχος περί ου ο λόγος, το 2010 και συγκεκριμένα στις 15-04-2010 με αριθμό τίτλου Δ.Ε.Ε. 4863720 έλαβε δικαιώματα Ενιαίας Ενίσχυσης, Εκτατικά (ιστορική περίοδος) 0,88 και εθνικό απόθεμα 3,5 τα οποία είχαν ενεργοποιηθεί το 2008. Αυτή η πράξη κύριε Πρόεδρε, φέρει την υπογραφή Αθανάσιος Καπρέλης, δηλαδή τη δική σας, γιατί και τότε υπό άλλη κυβερνητική ηγεσία ήσασταν Πρόεδρος του ΟΠΕΚΕΠΕ.
2. Για τη χορήγηση δικαιωμάτων μετά το 2014 είχαμε καταθέσει ενστάσεις στις 22-01-2016 και 29-01-2016 στον ΟΠΕΚΕΠΕ Σπάρτης και στις 13-06-2017 στην ΕΑΣ Λακωνίας (πύλη εισόδου ΟΣΔΕ) με Α.Π. 506, οι οποίες ουδέποτε απαντήθηκαν. Για αυτό και προέκυψε και η Υπεύθυνη Δήλωση του Ν. 1599/86 στις 15-05-2018 με αριθμό πρωτοκόλλου 47757. Άλλωστε της Υ/Δ προυπήρξαν οι δηλώσεις περί μη αρμοδιότητας των υπαλλήλων σας (4 στο σύνολο) που επικοινωνήσαμε ηλεκτρονικά και τηλεφωνικά.
3. Τα όσα αναφέρετε για τα δικαιώματα που μας εδόθηκαν όπως λέτε το έτος 2015, στο προεκτυπωμένο έντυπο ΟΣΔΕ 2015, παρότι θα έπρεπε, δεν αναγράφονταιως οφείλατε βάση κοινοτική νομοθεσίας, ούτε ποτέ ενημερωθήκαμε από την δήθεν παρατυπία που επικαλείσθε ως οφείλατε βάση της νομοθεσίας, για να έχουμε δικαίωμα ένστασης.
4. Στο κρυφό έγγραφο σας για το ΟΣΔΕ 2014, τα τέσσερα από τα πέντε αγροτεμάχια φέρουν το ίδιο δεκατριψήφιο, ενώ στο προεκτυπωμένο έντυπο που μας χορηγήσατε για το ΟΣΔΕ 2014 υπάρχουν 6 τεμάχια με διαφορετικούς δεκατριψήφιους αριθμούς (διαφορετικά αγροτεμάχια) από αυτούς που έχετε στο κρυφό έγγραφό σας για το ΟΣΔΕ.
5. Στο προεκτυπωμένο έντυπο ΟΣΔΕ έτους 2015, δεν γράφονταν ως οφείλατε, τα δικαιώματα βασικής ενίσχυσης. Υπήρχε μόνο η ένδειξη ΝΑΙστα Δικαιώματα Βασικής Ενίσχυσης και η ένδειξη ΝΑΙ στα Δικαιώματα Εθνικού Αποθέματος, ενώ δεν υπήρχε ο αντίστοιχος αριθμός και τα ποσά που αντιστοιχούσαν. Σε πόσους άλλους έχει γίνει αυτό;;;
6. Η ένσταση που αφορούσε το Α/Α13 έκτασης 0,34 εκτάρια αφορούσε κωδικό παράλληλης δράσης, έγινε τέλος Ιανουαρίου 2018, διότι τότε αποφασίσατε να επιτρέψετε ενστάσεις για όλα τα προηγούμενα χρόνια με τα γνωστά non-paper που δίνατε εντολές (σχετικό 9-1-2018 ηλεκτρονικό έγγραφό σας), αναγνωρίσθηκε το Μάιο του 2018 μόνο για το προηγούμενο έτος, δηλαδή το 2017, και προσμετρήθηκε ως δήθεν επιλέξιμη έκταση το 2015, ενώ αφορούσε και τα προηγούμενα χρόνια δηλαδή 2014, 2013 και 2012.
7. Η παραποίηση των στοιχείων των κοινοτικών κανονισμών που κάνετε συνεχόμενα με τα έγγραφά σας και την οποία έχουμε καταγγείλει επανειλημμένα, καθώς και η παραποίηση των στοιχείων που δηλώνει ο γεωργός δεν θα βγει σε καλό. Οι ποινές και οι αποκλεισμοί επιβάλλονται εφόσον υπάρχουν παρατυπίες για τις οποίες οφείλετε να ενημερώνετε τους δικαιούχους για να μπορούν να υποβάλλουν ένσταση, και όχι όταν προκύπτουν από παραποίηση κοινοτικών κανονισμών ή στοιχείων που δηλώνει ο γεωργός.
Κλείνοντας θέλω να σας πω ότι με τις δύο πολυσέλιδες επιστολές σας, έχουν προκύψει πολλά θέματα που δεν συνάδουν με τους κοινοτικούς κανονισμούς. Όσον αφορά την εγκύκλιο ΟΣΔΕ (ΟΠΕΚΕΠΕ) με αριθμό πρωτοκόλλου 41444/25-5-2018, έχουμε καταγγείλει παρερμηνείες σε προηγούμενη επιστολή μας και καλό θα ήταν να είχε βγει εγκαίρως, δηλαδή πριν από την έναρξη υποβολής ΟΣΔΕ και όχι πριν τη λήξη της παράτασης και ασφαλώς με στοιχεία που αφορούν τους Κοινοτικούς Κανονισμούς. Θυμίζουμε ότι η ημερομηνία έκδοσής της ήταν 25-5-2018 δηλαδή μετά τη λήξη της κανονικής προθεσμίας, ήτοι 15/5/2018, και δέκα μέρες μέσα στην παράταση που έληγε στις 15/6/2018.
Οφείλουμε δε, για μια ακόμη φορά, να σας πούμε ότι από την πρώτη στιγμή, δηλαδή το Δεκέμβριο του 2014 που συναντηθήκαμε στο γραφείο του τότε Προέδρου του ΟΠΕΚΕΠΕ κ. Αποστολάκου με τους υφισταμένους σας, κατόπιν δικής του πρωτοβουλίας, συναντήσαμε μια στείρα άρνηση και επιθετικότητα, κατηγορηθήκαμε ότι θα πάμε κατηγορούμενοι για ψευδή δήλωση σαν να ήμασταν απατεώνες, ενώ όπως αποδείχθηκε στο τέλος και μετά από παρέμβαση του γραφείου του κ. Υπουργού, είχαμε δίκιο σε όλα. Μαζί μας τότε ήταν ο Πρόεδρος του Συλλόγου Γεωπόνων Λακωνίας και σημερινός Υπουργός ΥΠΑΑΤ κ. Αραχωβίτης Σταύρος καθώς και εκπρόσωπος της ΔΑΟΚ Λακωνίας καθώς και εκπρόσωπος πιστοποιητικού οργανισμού και τότε Πρόεδρος της Ένωσής μας. Είχαμε δε ενημερώσει από τότε ότι θα παρακολουθούμε βήμα – βήμα τα τεκτενόμενα γύρω από την Βιολογική Γεωργία. Έχουμε δεχθεί μέχρι σήμερα σωρεία χαρακτηρισμών και επιθέσεων χωρίς να υπάρχει από την πλευρά σας καμία βελτίωση επί της ουσίας. Οφείλετε να απαντήσετε επί της ουσίας και όχι να πετάτε τη μπάλα στην εξέδρα. Το δίκιο είναι με το μέρος μας, θα το διεκδικήσουμε μέχρι τέλους και θα πρέπει να αποδοθούν οι ευθύνες σε όσους ανήκουν. Κάποιοι έχουν ευνοηθεί σκανδαλωδώς, αποκομίζοντας χιλιάδες ευρώ και κάποιοι τιμωρούνται σκανδαλωδώς και κατ’ εξακολούθηση μένοντας απλήρωτοι γιατί τόλμησαν να διεκδικήσουν το δίκιο τους και να σας πουν κατάμουτρα την αλήθεια. Η στοχοποίηση που έχετε επιβάλλει σε κάποιους, χωρίς να τηρείται η εκάστοτε νομοθεσία, είναι τελείως απαράδεκτη.
Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες προκειμένου να αποκατασταθούν οι ανωτέρω αδικίες και τα ανωτέρω σφάλματα και να πληρωθούν οι αδικημένοι.
Σπάρτη, 16/09/2018
Για την Ένωση Βιοκαλλιεργητών Π.Ε. Λακωνίας
Ο Πρόεδρος, Καραμπάσης Δημήτρης